im alone

back to tha basic.
single. terasa paranoid bila sebut pasal cinta.
pasal couple.
boring.sebab apa?aku kot tak reti nak menghargai.
maybe lah.

dia blah?ok thanks alot sebab kau blah.
awal sangat nak blah tu?
okay salute.
salah aku ke?
haaa lah salah aku..
aku tak salahkan kau pun.
kau tak buat apa.

kau baik je layan aku.
baik sangat der.
tapi lepas semalam.
kau memang TERBAIK habis.
asal ek. lelaki ni kalau dah putus cinta.
dia jadi SEWEL. opss..

bukak pekung didada.
sampaikan maruah aku tergadai.
tgadai bila kau cakap macam tu.
even on ur status.
but aku rasa semua orang boleh faham?

nice.! keep it up man..
silap besar dengan cara tu boleh buat aku benci kau?
SILAP. aku tak bleh nk benci org.
macam sial je ex2 aku ni kalau nk putus
mesti nak buat aku mantul balik.

woii,matang skit boleh?
aku sikit tak penah bagi kata PUTUS.
korang yg duk mgelabah mintak putus pahal?
BODOH! haaa.
aku bukan tak sayang pn.
aku sayang.. tapi kau tak reti bagi aku masa kenapa ek?

boleh gila ek bila xde awek?
aduhh..relax lah..
dunia ni belom kiamat lagi..
jodoh tu dah mmg ada kan.
kau relax dduk diam je.
sampai masa, kau dpertemukan dgn jodoh kau gak.

nak rushing2 nape.
alahai senah..
hati aku ni takleh nk dpksa.
kadang aku suka kadang tu aku cm bosan skit.
tah lah.kau mybe tak faham kot hati aku.

yelah siapa je faham?
aku je kot yg faham..
dah hati aku kan.
ok peace.. haha.

pe pun..aku mintak maaf bebanyak.
kalau ini takdir buat kita.
teruskan hidup n jgn pndg blkg lgi..
past is past..
biarkan ianya jadi sejarah.
cewah... kemain kau finy :p

well.. yeahh.. kbai :)